Visători.

Vom umple cu azur necunoscutul,

Iar timpul martor ne va fi.

Vom scrijeli pereţii vii cu glasul,

Iar stelele ne vor bârfi.

Încearcă să ne înţelegi copile,

Căci noi cu vise ne hrănim.

Cu gândurile noastre-agile,

Prin lacrimi si tristeţi păşim.

Găsi-vom oare fericirea,

Visând cu pleoapele deschise?

Sfârşit de mai.

Flori de soc scuipau miresme,

Iar râsul se rostogolea prin iarbă

În zilele cremoase de mai.

Ţi-ai tăiat bretonul strâmb

Deoarece te-a derutat pianul.

Ţi-ai smuls cu stângăcie umbra

Şi mi-ai acoperit umerii goi.

Dar asta era în vremurile prăfuite

Când ochii tăi nu cunoşteau sărutul.

Părul mi se revoltase pentru tine,

Dar buza ta o luase razna.

„Tu îmi dai lecţii despre sărut?!”

Dar nu era de remarcat încă.

Îţi convingeam ochii…

Să-mi simtă sărutul.

Cântec

Fă din mine vara ta,

Să-ţi şoptesc miresme

Să-ţi cânte ploile sub geam,

Iar vântul să-ţi respire.

Să visăm neîntrerupt

În nopţile cu stele,

În care frunzele se pierd,

Să ne dansăm iubirea!

Să-mbrăţişam eternitatea,

Să respirăm cu dor,

Iar serile să fie pline

De versuri scrise cu amor.

Zbor.

Îţi vreau răzbunarea!

Să ne înghiţim sufletele,

Iar fiorii de inocenţă să dispară.

Carne fragedă şi cearceafuri.

Nu vreau să îmi simţi ochii!

Iarba creşte nestingherită printre nori

Şi noi ne avem printre paraşutări.

Nu mă vei cădea!

Dacă tu mă ai,

Nu am nevoie de paraşută.

GĂSEŞTI

Deoarece găseşti un pic de ceva în orice.

De la mare la o lacrimă.

Iar sufletul aleargă.

De cele mai multe ori.

E unul dintre lucrurile la care se pricepe cel mai bine.

Dar de data aceasta nu mai poate fi legat cu Matrimonio de Amor.

Iar orgoliul se zbate.

Şi ieri şi azi şi maine încerc să neg.

Dar în cele din urmă ajung la aceeaşi concluzie.

E ireal de real.

Mi-e dor de obrazul tău aspru.

