Fotografie de Hedi Loffler

Fotografie de Hedi Loffler

PUTERE                          

Dă-mi, Doamne, putere

Să pot săruta mâinile istovite

Pătate, descărnate,

Buzele uscate şi reci,

Sânii ofiliţi, căzuţi;

Trupul secătuit de maternitate

Şi bătrâneţe.

În amintirea zilelor acelea

Cu mâini ispititoare,

Cu degete prelungi, catifelate,

Cu buze umede şi calde,

Cu sânii pârguiţi ca merele din Eden:

Trup plin de ispitele tinereţii

Care a dat viaţă.

Dă-mi, Doamne, puterea

Să le sărut şi să le iubesc

Pînă la capăt.

D U Ş M A N I I    I U B I Ţ I

Îţi mulţumesc, Doamne,

Părintele meu, regele meu

Stăpânul Înaltului din mine,

Al Cerului din mine,

Că-mi dai înţelepciune

Şi forţă

Şi înţelegere

Să convieţuiesc

Cu potrivnicii mei – copiii mei

Cu duşmanii iubiţi – copiii mei

Fructele iubirilor mele,

Copiii mei.

Poezii primite prin e/mail de la familia Stela şi Ivan Lungu (cunoscut jurnalist în Israel)

